Впровадження інновацій в 2017/2018 н.р.

Особливості управління освітнім процесом в умовах реалізації принципів науково-педагогічного проекту «РОСТОК».

Використання методик комлексної програми розвитку дітей «Росток»

Формування культури здоров'я молодших школярів у взаємодії сім'ї та школи

Інформація про впровадження у Харківській гімназії № 65 Харківської міської ради Харківської області інновацій в управління закладом, освітній процес у 2017/2018 н.р.

№ з/п Назва освітньої інновації Автор інновації Сутність освітньої інновації Стадія реалізації (опанування, апробація, розповсюдження) Інноватори (хто використовує ПІБ, посада )
1 Особливості управління освітнім процесом в умовах реалізації принципів науково-педагогічного проекту «Росток Пушкарьо- ва Т.О. кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНСУ. Створити модель управління навчально-виховним процесом, спроектовану на принципах науково-педагогічного проекту «Росток», при впровадженні якої учні можуть не тільки отримати освіту відповідно до Державних освітніх стандартів, а й сформувати здібності, які дозволять їм успішно самореалізуватися в сучасному освітньому просторі. узагальнення Директор ХГ№65 Ткаченко Л.А.
Результативність (участь у виставках, друковані роботи, статті, книги)
Участь у міжнародній виставці «Сучасна освіта в Україні-2012» за темою: Особливості правління навчально- виховним процесом в умовах реалізації науково-педагогічного проекту «Росток»; Проведення всеукраїнського семінару: Особливості правління навчально-виховним процесом в умовах реалізації науково-педагогічного проекту «Росток»
2 Використання методик комлексної програми розвитку дітей «Росток» Пушкарьова Т.О.-. кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНСУ Вірішення питання комплексного розвитку дітей, підвищення професійної компетентності вчителя, становлення сучасного ЗНЗ на засадах гуманізації та інтеграції освіти, застосуванню діяльнісного підходу, здоров’язберігаючих технологій в навчально-виховному процесі впровадження Вчителі початкових класів, Беседіна Г.В., Войтенко Т.Т., Борисенко Л.М., Хоріна Ю.Л., Алєксєєнко А.В., Приходько М.В., Оксьом О.Г., Ткаченко Л.А, Попова Г.Б.
Результативність (участь у виставках, друковані роботи, статті, книги)
Друковані роботи: Борисенко Л.М. Використання ІКТ на уроках хімії з метою активізації пізнавальної діяльності учнів в рамках реалізації науково-педагогічного проекту «РОСТОК», Беседіна Г.В. Опорна школа як простір для реалізації педагогічних інновацій, Ткаченко Л.А.,Беседіна Г. В. Школа – центр моніторингових досліджень, Литвинчук А. О. Використання ІКТ на уроках в початкових класах, Деменко Н.В. Реалізація принципу інтеграції а уроках курсу «Навколишній світ» в початкових класах; участь у Всеукраїнській науково практичній конференції «Формування та розвиток фахової компетеннтності вчителя початкової школи в умовах упровадженя Державного стандарту початкової загальної освіти» м. Харків. 24-25 квітня 2013 року: Використання техніки моніторингу в умовах впровадження науково-педагогічного проекту «Росток» (Беседіна Г.В.); Застосування діяльнісного методу у формуваня ключових і предметних компетентностей (Литвинчук А.О.). Районні семінари: 1.Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи в умовах реалізації науково-педагогічного проекту «Росток» Литвинчук А. О. 2. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках хімії в умовах впровадження науково-педагогічного проекту «Росток» Борисенко Л.М. Гімназичні:Використання елементів діяльнісного підходу на уроках історії та правознавства Москаленко К.О. Формування логічного мислення молодших школярів. Приходько В.С. Практичний – "Впровадження діяльнісного підходу в НВП. Беседіна Г.В. Участь у інтерактивному спілкуванні ТТК учителів початкових класів «Організаційно-методичний супровід упровадження науково-педагогічного проекту «Росток»» ( ХАНО, 26.09.2013) Литвинчук А.О., Торохтій Л.Ю.
3 «Абетка харчування» Розроблено кампаниєю соціального маркетингу «О ДВА» на замовлення Кампаниї «Нестле Україна» Формування в учнів молодших класів первинних знань та навичок з основ здорового харчування як способу збереження і зміцнення здоров’я. впровадження Вчителі початкових класів
Результативність (участь у виставках, друковані роботи, статті, книги)
Виступ на науково-практичній конференції «Науково-методичне забезпечення якості освіти та його психологічний супровід» з доповіддю: Впровадження навчального курсу «Абетка харчування в межах програми «Основи здоров’я»» (Беседіна Г.В.) Участь у Всеукраїнському семінарі «Абетка харчування – перша сходинка до здорового способу життя», розробка уроку – Сім’я вітамінів (Литвинчук А.О.)

"Формування здоров'язбережувальної компетентності шляхом впровадження варітивної програми "Абетка харчуваня""

Кiлькiсть переглядiв: 83