Ми малюємо і відтворюємо казкових героїв.
Майстерня радості
«Казка кличе в гості »
Казка — це велике диво —
В ній добро перемагає.
Все кінчається щасливо
І про це людина знає.
Казка вчить, як в світі жити,
Що робити, що казати,
Як потрібно поступити,
Щоб велику мудрість мати.
Казка розуму навчає,
Вчить добро в житті творити.
І до чесності привчає…
Тобто вчить, як в світі жити.
Людям вчить допомагати,
Щирим, щедрим, світлим бути,
Завжди труднощі долати,
А про зло навік забути.
Ну, а хто казки читає —
Мудрість добре розуміє.
Він в житті перемагає,
Бо знайти свій шлях уміє.
Надія Красоткіна
« Казка – це образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови» ( В.О. Сухомлінський)
Один з найяскравіших спогадів дитинства про те, як нам читали казки. І у кожного з нас були свої улюблені, які ми могли слухати нескінченну кількість разів. Казка - один із найдавніших жанрів усної народної творчості. Він виник ще в ті часи, коли люди не мали наукового знання, але намагалися дати пояснення явищам природи, тваринам, рослинам, усьому тому, що їх оточувало. У казках знайшли відображення уявлення давніх людей про добрі й лихі сили, про вплив природи на життя особистості, про чесноти й вади людей.
Значення казок у вихованні дітей важко переоцінити. Вони мають чарівну силу: творчу, навчальну, розвивальну. Варто відзначити, що казки впливають на формування мислення дитини, на її поведінку протягом усього дитинства з перших днів життя.
Казка – це народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події. Чарівні казки. В них діють фантастичні, магічні істоти (Баба Яга, відьма, гноми, ельфи) , зустрічаються чарівні предмети (чарівна паличка, килим-літак, шапка-невидимка), герої потрапляють в неймовірні ситуації.
Персонажі народних казок - дід та баба, чоловік та жінка, братик та сестричка; представники тваринного світу- вовк, ведмідь, лисиця, заєць, кабан; химерні створіння та фантастичні герої - змій горинич і соловей-розбійник, Котигорошко.
На майстер - класі діти першого класу закріплювали свої вміння та навички роботи з малювання, працювали з пластиліном продовжували розвивати творчу уяву, мислення, вміння фантазувати, виховувати працьовитість, охайність в роботі, любов до книжок, до читання казок.
У роботах кожна дитина, показувала найулюбленіших героїв із прочитаних казок
.