Із метою підвищення зацікавленості учнів до занять, поглиблення уявлення про використання відомостей із математики, фізики та інформатики у повсякденному житті, виховання самостійності мислення, наполегливості в досягненні навчальної мети з 29 січня по 3 лютого 2024 року в ліцеї № 65 пройшов математичний тиждень. Для проведення були задіяні учні 5-9 класів, які були учасниками різних видів змагань.
В понеділок 29.01.вчителем математики Оксьом О.Г. було проведено конференцію «Піфагор і його знаменита теорема» для учнів 8-х класів, всі були дуже активні. Захід сприяв розвитку творчої, пізнавальної активності учнів, акторської майстерності та формуванню товариських відносин в класі.
Учні 7-х класів під керівництвом вчителя математики Юркової. І.О. у вівторок 30.01. провели круглий стіл «Цікава математика» під час якого дізналися цікаві факти про математику і математиків, чим були дуже здивовані та зацікавлені.
31.01.у середу найбільш активними були учні 9-х класів. Під керівництвом вчителя інформатики Алексєєнко А.В. було проведено квест «Геометрія у вишивці», в якому діти виконували логічні та нестандартні задачі з практичним змістом.
Для учнів 5-6-х класів вчителем інформатики Куренко В.О. був проведений турнір «Піксель-арт», що вдало поєднав ігрові і навчальні моменти, показав значущість і роль інформатики в сучасному динамічному суспільстві, сприяв розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості та винахідливості учнів.
01.02. у четвер під керівництвом вчителя математики Юрко В.В. учні 5-х класів приймали участь у математичній грі «Найрозумніший»,де перемогла дружба. Гра сприяла заохоченню учнів до занять цією наукою. Метою гри було формування в учнів пізнавального інтересу, підвищування інтересу до вивчення фізики; розвиток уваги, уяви, критичного мислення та збагачування знань цікавими фактами.
І в останній день тижня у п’ятницю 02.02. для учнів 6-х класів вчителем математики Носенком В.Б. був проведений інтелектуальний математичний конкурс «Веселі математики». Метою конкурсу було активізувати пізнавальну діяльність учнів, поглибити їх знання з математики, розвивати логічне мислення та кмітливість.
Упродовж тижня учні розв’язували кросворди, ребуси, логічні та нестандартні задачі з практичним змістом, що дало їм змогу визначити необхідність знань з математики, фізики та інформатики у житті кожної людини для досягнення вершин власного успіху.