№ з/п | Назва заходу | Класи | Термін виконання | Відповідальні за виконання |
1 | Виховні години щодо протидії булінгу (цькуванню) | 1-11 | 25.09.2024-29.09.2024 | Класні керівники 1-11 класів |
2 | Перегляд видео, презентацій «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Не смійся з мене» | 5-8 | 25.09.2024-26.09.2024 | Соціальний педагог Ковтун Н.М., Практичний психолог Титар Н.М. |
3 | Тренінгове заняття (за участю представників Ювенальної превенції Новобаварського району) «Не стань жертвою БУЛІНГУ» | 5-6 | 28.09.204 | Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
4 | Челендж «Зупинимо БУЛІНГ!» | 1-11 | 29.09.2024 | Всі учасники освітнього процессу |
5 | Онлайн виставка малюнків на тему «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» | 1-11 | 27.09.2024 | Класні керівники 1-11 класів, Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
План заходів ХЛ № 65 щодо профілактики наркотичної та інших видів залежностей серед учнів на 2024/2025 навчальний рік (ІІ семестр)
Назва заходу | Аудиторія | Термін | Відповідальні |
«Здоров’я – запорука життєвого успіху» | 1-9 класи | Січень-травень | Класні керівники, соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Консультації «безпека понад усе» | Педагоги | Лютий | Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
«Наркотики та закон» | 8-11 класи | Березень | Класні керівники, соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Виховні заходи, години спілкування з метою пропаганди здорового способу життя серед здобувачів освіти. | 1-11 класи | Січень-травень | Класні керівники |
Перегляд фільмів, презентацій, відеороликів: «наркоманія», «головне – боротися!», «бережіть дітей від наркоманії», «профілактика вживання наркотиків». | 5-7 класи | Лютий | Класні керівники, соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Заняття з елементами тренінгу «прихована сторона наркотиків» | 8-11 класи | Квітень | Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Виступи на батьківських зборах з питань здоров`я дітей та підлітків. | Батьки 1-11 класів | Січень-травень | Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Проведення тематичних бесід: «збережи своє життя» | 1-11 класи | Березень, квітень | Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Проведення роз`яснювальної роботи серед неповнолітніх щодо кримінальної відповідальності за дії, пов`язані з незаконним обігом наркотиків, психотропних речовин та їх аналогів. | 8-11 класи | Травень | Класні керівники Соціальний педагог Ковтун Н.М. |
Заходи щодо проведення Міжнародного дня протидії булінгу (День боротьби з цькуванням) 04.05.2025року
№З/П | Назва заходу | Класи | Відповідальні за виконання |
1 | Тренінгове заняття «Стоп Булінг!» | 8-9 | Соціальний педагог Ковтун Н.М Практичний психолог Титар Д.В |
2 | Перегляд видео, презентацій «Булінгв школі. Як його розпізнати», «Не смійся з мене» | 5-8 | Соціальний педагог Ковтун Н.М Практичний психолог Титар Д.В |
3 | Перегляд мультфільмів «Подарунок», «Жив чорний кіт», «Пташки» | 1-4 | Класні керівники 1-4 класів, соціальний педагог Ковтун Н.М |
3 | Години спілкування «Кібербулінг! Який він?». | 7-11 | Соціальний педагог Ковтун Н.М Практичний психолог Титар Д.В |
4 | Тематичні виховні години щодо недопущення проявів булінгу (цькуванню) | 1-11 | Класні керівники 1- 11 класів |
Графік проведення соціальним педагогом опитування за напівпроективною методикою «Ситуація»
№ З\П | Термін виконання | Клас |
1 | Грудень | 5-7 класи |
2 | Січень | 8-9 класи |
3 | Лютий | 10-11 класи |
Графік проведення опитування OLWEUS соціальним педагогом
№ | клас | Термін проведення |
1 | 5-А, 5-Б, 5-В, 5-Г, 5-Д | Грудень |
2 | 6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г | Січень |
3 | 7-А, 7-Б, 7-В | Лютий |
4 | 8-А, 8-Б, 8-В, 8-Г | |
5 | 9-А, 9-Б, 9-В, 9-Г | Березень |
6 | 10-А, 10-Б | |
7 | 11-А, 11-Б | Квітень |
План заходів акції "16 днів проти насильства"
на 2024-2025 н. р.
№ з/п | Назва заходу | Виконавці | Дата |
1 | Виставка малюнків в он-лайн форматі «Світ без насильства»; «Спасибі за любов і ласку»; «Ми проти булінгу». Малювання плакатів «Ми проти булінгу» Бесіда для учнів «Роз’яснення неповнолітнім їх прав стосовно скоєння відносно них насильства або інших протиправних дій» | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
2 | Провести онлайн виховні години: «Права людини», «Єдність прав і обов’язків», «Діти України про свої права», «Насильство серед нас», «Скажемо «Ні!» насильству в сім’ї!», «Запобігання насильства над дітьми» | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
3 | Провести засідання круглих столів: «Про використання гендерної рівності», «Обов’язки чоловіка і жінки в суспільстві», «Уміння покладатися на свій досвід, розум і почуття», «Життя без насильства», «НІ!» насильству в сім’ї» | Практичний психолог, соціальний педагог | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
4 | Година спілкування з педагогами «Протидії різних форм насильства» Демонстрація відеороликів щодо Конвенції з прав дитини в якості соціальної реклами стосовно профілактики насилля | практичний психолог | 06.12.2024 року |
5 | Проведення занять з учнями представниками патрульної поліції за темами: Ø «Запобігання насильства над дітьми»; Ø «Запобігання торгівлі людьми»; «Протидія булінгу у дитячому середовищі». | Представники патрульної поліції Лихоманов А.І. Дядюк Т.В. | 27.11.2024 |
6 | Провести виховні бесіди з нагоди Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом за темою: «СНІД – загроза для людства», «Обери життя» | Практичний психолог, медична сестра | 29.11.2024 |
8 | Провести диспут: «Любов до дитини: якою вона повинна бути?» | Соціальний педагог, класні керівники | З 06.12.2024 по 09.12.2024 року |
9 | Провести батьківський лекторій: «Права та обов’язки членів сім’ї», «Захист прав дітей у нашій державі», «Конвенція ООН про права дитини», «Дитячий суїцид», «Насильство як соціальне явище» | Класні керівники | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
10 | Провести виховні заходи: «Взаємовідносини в сім’ї», «Куди звернутись з приводу жорстокого поводження та насильства?», «Ти і твої товариші», «Дружба починається з усмішки», «Гуманістична мораль у демократичному суспільстві» | Класні керівники | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
11 | Провести години спілкування: «Рівність прав чоловіків і жінок», «Ми – рівні, ми – різні», «Права жінок | Практичний психолог, соціальний педагог | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
12 | Провести уроки толерантності: «Доброзичливі стосунки з оточуючими» | Практичний психолог Соціальний педагог Класні керівники | З 25.11.2024 по 11.12.2024 року |
13 | Закриття акції «16 днів проти насильства» | Практичний психолог, соціальний педагог | 11.12.2024 |
Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Консультаційний центр надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:
- Роз’яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
- Отримання свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на непідконтрольній території;
- Встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон;
- Заповнення форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
- Інші питання пов’язані з порушеннями прав людини.
Тут ви можете повідомити:
- Про дитину, яка загубилася;
- Про злочин, скоєний проти дитини;
- Якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
- Якщо вам відомі факти депортації дитини;
- Про примусову зміну громадянства та документів дитини;
- Про інші порушення прав дитини під час війни.
В режимі онлайн:
0800-50-17-20 (безкоштовно)
044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)
hotline@ombudsman.gov.ua
В режимі офлайн під час особистого звернення:
понеділок-четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00
п’ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00
вихідні дні – субота, неділя
адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська,21/8
Додатково надаємо консультації:
через портал «Діти війни» - сайт: https://childrenofwar.gov.ua/
ТЮТЮН - ЯК СНАРЯД
Відео
Будь-яке куріння у приміщеннях заборонено з 11 липня 2022 р.
10 років — саме стільки Україна чекала на посилення антитютюнового законодавства!
❕ У 2012 році контроль над тютюном в Україні набув чітких обрисів — тоді було прийнято Закон № 4844-ІV (https://cutt.ly/GBylNMe), який визначив місця, де не можна вживати тютюнові вироби, а також е-сигарети й кальяни.
Натомість сигарети для нагрівання разом з електронними пристроями для куріння взагалі не були врегульовані законодавством. Тож тютюнові компанії безперешкодно намагалися повернути куріння у побут людей: на роботі, у громадських приміщеннях, у транспорті.
✅ Усунув ці прогалини Закон 1978-IX, який набув чинності 11 липня 2022 року. Нині заборона на куріння тютюнових виробів, е-сигарет, сигарет для електричного нагрівання та кальянів діє в усіх громадських приміщеннях, закладах громадського харчування, на території навчальних закладів, спортивних споруд тощо.
Дізнатися про те, як працює новий Закон, можна у статті: https://cutt.ly/3BKzi3M
Не будьте байдужими до свого здоровʼя та близьких! Якщо ви помітили куріння в заборонених місцях, а також рекламу тютюнових виробів чи нелегальну торгівлю тютюновою та нікотиновою продукцією, повідомте про це через сервіс з моніторингу порушень антитютюнового законодавства: https://nosmoking.phc.org.ua/
#NoSmokingFriendly
#БезпечногоКурінняНеІснує
#2022БезТютюну
#ЗдоровіУкраїнціМайбутнєУкраїни
Психологічна підтримка здобувачів освіти здійснюється під час проведення годин спілкування соціального педагога з учнями кожної вікової категорії (одна зустріч щомісяця протягом навчального року) у вигляді тематичних занять, тренінгів, рольових ігор, профілактичних бесід, просвітницьких заходів та інших інтерактивних форм.
Графік проведення годин спілкування соціальним педагогом у 2024/2025 н.р.
1 | 1-А | Перший четвер | 9.55-10.30 |
2 | 1-Б | Другий четвер | 9.55-10.30 |
3 | 2-А | Третій четвер | 9.55-10.30 |
4 | 2-Б | Четвертий четвер | 10.50-11.30 |
5 | 2-В | Перша середа | 10.50-11.30 |
6 | 3-А | Другий вівторок | 10.50-11.30 |
7 | 3-Б | Перший вівторок | 10.50-11.30 |
8 | 4-А | Друга середа | 10.50-11.30 |
9 | 4-Б | Третя середа | 10.50-11.30 |
10 | 4-В | Четверта середа | 10.50-11.30 |
11 | 4-Г | Перший понеділок | 10.50-11.30 |
12 | 5-А | Третій понеділок | 10.50-11.35 |
13 | 5-Б | Четвертий понеділок | 10.50-11.35 |
14 | 5-В | Друга п’ятниця | 10.50-11.35 |
15 | 6-А | Четверта п’ятниця | 10.50-11.35 |
16 | 6-Б | Перший четвер | 13.45-14.30 |
17 | 6-В | Другий четвер | 13.45-14.30 |
18 | 6-Г | Третій четвер | 13.45-14.30 |
19 | 7-А | Четвертий четвер | 13.45-14.30 |
20 | 7-Б | Перший понеділок | 13.45-14.30 |
21 | 7-В | Другий понеділок | 13.45-14.30 |
22 | 8-А | Четвертий понеділок | 13.45-14.30 |
23 | 8-Б | Перший вівторок | 13.45-14.30 |
24 | 8-В | Другий вівторок | 13.45-14.30 |
25 | 9-А | Четвертий вівторок | 13.45-14.30 |
26 | 9-Б | Перша середа | 13.45-14.30 |
27 | 9-В | Друга середа | 13.45-14.30 |
28 | 9-Г | Третя середа | 13.45 -14.30 |
29 | 10-А | Третя середа | 15.00-15.30 |
30 | 10-Б | Третя середа | 13.45-14.30 |
31 | 11-А | Перша середа | 15.00-15.30 |
32 | 11-Б | Друга середа | 15.00-15.30 |
План роботи з учнями які опинились в складних життєвих обставинах
№ | Назва заходу | Терміни проведення |
1 | Скоординувати діяльність педагогічного колективу в організації виявлення дітей із сімей які потрапили в СЖО | Протягом навчального року |
2 | Організувати проведення Всеукраїнського уроку «Права людини». ( в онлайн режимі) | Грудень |
3 | Продовжити роботу Ради профілактики правопорушень | Протягом року |
4 | Налагодження зв’язку між сім'єю яка опинилась в СЖО , гімназією та ССД | Протягом року |
5 | Виявлення дітей які опинились в СЖО з урахуванням прибулих дітей | Протягом року |
6 | Проведення тренінгів комунікативних навичок спілкування з дітьми які опинились в СЖО (в онлайн режимі) | Протягом року |
7 | Організація роботи батьківського університету психолого-педагогічних знань для батьків учнів (в онлайн режимі) | Жовтень |
8 | Залучення батьків до участі у тижні протидії насильству(в онлайн режимі) Ознайомлення з презентацією «Вплив насильства на розвиток дитини». Проведення тренінгу для батьків «Попередження насильства, жорстокості в сім'ї та в дитячому колективі» Проведення індивідуальних бесід з батьками: «Поняття насильства в сім’ї. Види насильства в сім’ї», «Відповідальність за вчинення насильства в сім’ї». Проведення консультацій для батьків «Правові основи попередження насильства в сім’ї в Україні» | Грудень |
План заходів щодо забезпечення соціального супроводу дітей постраждалих від військових конфліктів
№ | Назва роботи | Дата проведення |
1 | Поновити списки дітей ВПО | Вересень - Січень |
2 | Тренінгові заняття у формуванні позиції «Я сам» (в онлайн режимі) | жовтень |
3 | Консультація батьків «Золоті правила для батьків» (в онлайн режимі) | Листопад-грудень |
4 | Тренінгові заняття «вчимося самоусвідомлюватись» (в онлайн режимі) | Січень |
5 | Групові консультації педагогів «Як допомогти дитині яка постраждала в наслідок військового конфлікту» (в онлайн режимі) | Вересень-Травень |
6 | Профілактика шкідливих звичок, тренінгові заняття «Я зможу сказати НІ!» (в онлайн режимі) | Квітень |
7 | Корекція поведінки, тренінгові заняття «Вчимося проявляти себе і бути більш впевненими у спілкуванні» (в онлайн режимі) | Квітень - Травень |
План роботи соціального педагога з опікунами та дітьми сиротами, дітьми позбавленими батьківського піклування
№ | Зміст роботи | Термін виконання |
2 | Бесіда-консультація: «Права дитини у родині» (опікуни) ( в онлайн режимі) Бесіда: «Про здоровий спосіб життя»(учнем)( в онлайн режимі) | жовтень |
3 | Бесіда – консультація: «Раціональне харчування – запорука доброго здоров’я»( в онлайн режимі) | листопад |
4 | Бесіда – консультація: «Подолання складностей в навчанні»(опікуни) ( в онлайн режимі) | лютий |
5 | Бесіда – консультація: «Усі діти мають право на гідне ставлення і повагу до своєї особистості»(учень) ( в онлайн режимі) | березень |
6 | Бесіда – консультація: «Заохочення та покарання дитини»(опікуни) ( в онлайн режимі) | квітень |
7 | Бесіда – консультація: «Що відбувається зі школярем?»(опікуни) ( в онлайн режимі) Бесіда: «Мій відпочинок в літку. Яким ти його бачиш?»(учень) ( в онлайн режимі) | травень |
ПЛАН ЗАХОДІВ щодо запобігання та протидії булінгу(цькування)
№ з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія |
Розміщення інформації щодо норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькування)» від 18 грудня 2018 року за №2657 - VIII на сайті закладу» | Учні, батьки, вчителі | |
Забезпечення проведення тижня протидії поширення булінгу серед учасників освітнього процесу | Учні, вчителі, батьки | |
Відзначення Дня толерантності: - вправа «Крок назустріч один одному»; - виховна година «Кодекс толерантної людини»; - флешмоб до Дня толерантності (ланцюжок «Взаєморозуміння» та хвиля «Добра»); - радіоповідомлення; - тренінг для учнів І-ІІ курсів «Як не стати учасником булінгу» | Учні, вчителі, батьки | |
Конкурс соціальних відеороликів «Ми проти булінгу» | Учні 8-11 класів | |
Всеукраїнський урок права | 1-11 класи | |
Міні-тренінг «Безпечна поведінка в Інтернеті» | Учні 2-7 класів | |
Бесіда – тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» | Учні 8-9 класів | |
Дебати: «Право на приватне життя» | Учні 8-11 класів, | |
Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич пробулінг у школі», «Булінгушколіта як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінгі Кібербулінг» | Учні | |
«Відверта розмова» для батьків «Поговоримо про булінг» | Вчителі, батьки | |
Тематичні загальношкільні батьківські збори | Батьки | |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Батьки | |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | Батьки | |
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Батьки | |
Педагогічний вернісаж «Безпечна школа. Маски булінгу» | Вчителі | |
Консультпункт «Скринька довіри» | Учні, вчителі, батьки | |
Психолого-педагогічний семінар: «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» | Вчителі | |
Інструктивно-методичні наради:
| Вчителі | |
Анкетування за методикою «Агресивна поведінка» (за Є. Ільїним та П. Ковальовим) | Учні, батьки, вчителі | |
Анкета «Протидія булінгу» | Учні, батьки, вчителі | |
Проведення моніторингу безпечності та комфортності гімназії шляхом анкетування | Батьки, вчителі, учні | |
23 | Розгляд заяв про випадки булінгу | Індивідуально |
24 | Сеанси медіації (примирення) | Конфліктуючі сторони |
ПЛАН ЗАХОДІВ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА 2024 /2025 н.р. з протидії вживання учнями наркотичних, психотропних речовин
№ | Назва роботи | Дата проведення |
1 | профілактичні бесіди ( в онлайн режимі) «Наркоманія та алкоголізм у сучасному суспільстві» | Вересень |
2 | Проведення лекцій Наслідки вживання психоактивних, психотропних та наркотичних речовин( в онлайн режимі) | Жовтень |
3 | Виступ на педагогічних радах «Запобігання поширенню тютюнокуріння наркоманії та вживання алкогольних напоїв серед учнів» ( в онлайн режимі) | Листопад-грудень |
4 | Тренінгові заняття «вчимося самоусвідомлюватись» (в онлайн режимі) | Січень |
5 | Бесіда:«Наркоманія – дорога до СНІДу, дорога в нікуди» (в онлайн режимі) | Лютий |
6 | Заняття з елементами тренінгу «Наркоманія та алкоголізм у сучасному суспільстві» (в онлайн режимі) | Березень |
7 | участь у батьківських зборах «Попередження вживання наркотичних речовин психотропних, психоактивних, тютюнокуріння та вживання алкоголю серед підлітків». (в онлайн режимі) | Вересень-Травень |
8 | Тренінгові заняття «Я зможу сказати НІ!» (в онлайн режимі) | Квітень |
9 | Корекція поведінки, тренінгові заняття «Вчимося проявляти себе і бути більш впевненими у спілкуванні» (в онлайн режимі) | Квітень - Травень |
10 | участь у батьківських зборах Просвіта.- Як впізнати – чи приймає дитина наркотики; - 10 заповідей батьків (в онлайн режимі) | Грудень |
ПЛАН РОБООТИ З ДІТЬМИ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ВНУТРІШКІЛЬНОМУ ОБЛІКУ у 2024/2025 н.р.
№ | Дата | Заходи | Відповідальні |
1 | Вересень Березень | Взяти участь у проведені всеукраїнської акції „Урок”, вжити заходи щодо залучення до занять дітей та підлітків шкільного віку, які проживають в мікрорайоні гімназії. Особливу увагу звернути на залучення до занять неповнолітніх, які перебувають на внутрішкільному обліку, виховуються в сім’ях які потрапили у складні життєві обставини. Забезпечити контроль за дотриманням Законів України „Про освіту” та „Про загальну середню освіту” щодо реалізації прав громадян України на освіту. | Заступник з ВР Власенко О.І Соціальний педагог Ковтун Н.М Практичний психолог Титар Д.В. |
2 | Протягом року | Поновити облік сімей, які потрапили в складні життєві обставини, сімей , в яких виховуються учні девіантної поведінки, налагодити систематичну перевірку умов проживання та виховання в них неповнолітніх. | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
3 | Протягом року | Встановити соціально-педагогічний патронат над дітьми, які стоять на внутрішкільному обліку, обліку ССД, обліку СЮП | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
4 | Протягом року | Здійснити заходи з профілактики правопорушень соціально-психологічної адаптації учнівської молоді до гострого і хронічного стресу, виховання взаємоповаги та навчання дітей та батьків способам конструктивної взаємодії. | Заступник з НВР Шестопалова В.О Соціальний педагог Ковтун Н.М Практичний психолог Титар Д.В. |
5 | Протягом року | Систематично відстежувати пропуски занять учнями, які знаходяться на обліку, проживають в родинах, які потрапили в складні життєві умови | Класні керівники |
6 | Протягом року | Залучати учнів девіантної поведінки до масових заходів | Заступник з ВР Власенко О.І Класні керівники |
7 | Згідно річного плану роботи | Проводити корекційну роботу з учнями в формі індивідуальних та групових бесід, рольових ігор. | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
8 | Вересень Січень | Закріпити педагогів наставників до учнів, які знаходяться на обліку | Заступник з НВР Шестопалова В.О |
9 | Вересень Січень | Педагогам наставникам спланувати роботу на семестр з учнями які знаходяться на обліку та їх батьками. В кінці семестру надавати загальний звіт про проведену роботу та надавати план на наступний семестр соціальному педагогу | Класні керівники Соціальний педагог Ковтун Н.М |
10 | Протягом року | Проводити бесіди з батьками невстигаючих учнів та учнів, які пропускають заняття без поважних причин | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
11 | Протягом року | Проводити профілактичні бесіди учнями девіантної поведінки, які потребують підвищеної педагогічної уваги | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
12 | За потребою | Відвідати родини вдома, скласти відповідні акти житлово-побутових умов, батьків, учнів запрошувати на засідання Ради профілактики правопорушень | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
13 | Протягом року | Складати і постійно корегувати банк даних учнів, схильних до правопорушень, неблагонадійних сімей, проводити корекційно-профілактичну роботу: згідно річного плану проводити тренінги з навичок комунікативного спілкування, заняття з правової освіти на теми „Запобігання злочинності серед неповнолітніх”, „Закон обов’язків для всіх”, „ Кримінальна відповідальність неповнолітніх”, Права та обов’язки учнів”,”, „Права дитини”. | Соціальний педагог Ковтун Н.М |
14 | Протягом року | Взяти під особливий контроль зайнятість дітей групи ризику,залучати їх до позашкільної освіти за інтересами там нахилами. | Класні керівники Соціальний педагог Ковтун Н.М |