відео «Як повідомити про булінг?»
Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни
Уповноважена особа з питань булінгу та домашнього насильства -соціальний педагог ХЛ №65 КОВТУН НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА
заступник директора з виховної роботи Власенко Ольга Ігорівна
Щодо захисту прав дітей, запобігання різним формам насильства та протидії булінгу
Телефон довіри 0 800 500 225
Департаменту освіти Харківської міської ради 764-22-39
Організації та установи до яких слід звернутися у випадку домашнього насильства:
- До територіального органу поліції або за телефоном 102.
- До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоці.
- До управління сім'ї та молоді районної, міської чи обласної держадміністрацій.
- До громадських організацій, які надають допомогу постраждалим від насильства.
- До психолога, соціального педагога, класного керівника тощо.
- До близької людини.
- На телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефони «Гарячі лінії»
Національна дитяча«гаряча лінія»Центру «Ла Страда- Україна»0-800-500-333(для дзвінків з мобільного)
Дзвінки на лінію безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні працівники.
Національна «гаряча лінія»з протидії домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога)116-123(цілолобово та безкоштовно з мобільних телефонів)0-800-500-225 та 116-111
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги
Зателефонувавши зa номером 0-800-213-103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- безоплатну правову допомогу дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- правові консультації;
- зв 'язатися з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.
Служби підтримки постраждалих осіб:
1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;
2) притулки для дітей;
3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;
4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);
5) центри соціально-психологічної допомоги;
6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги постраждалим особам.
Консультативна служба «Телефон довіри» створена в лютому 2008 року при управліннях освіти адміністрацій районів Харківської міської ради для надання безкоштовної педагогічної та психологічної, інформаційної допомоги всім учасникам навчально-виховного процесу: учням, їх батькам, вчителям, адміністрації.
Здобуття інформації, емоційна підтримка, вирішення внутрішньоособистісних і міжособистісних конфліктів, адаптація в дитячому і дорослому колективах - з такими проблемами найчастіше звертаються абоненти для отримання практичної допомоги. Збереження анонімності розширює можливість звернення до консультантів служби «Телефон довіри» Департаменту освіти Харківської міської ради.